شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
۱۶۱ هزار دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شد
گرگان- مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان از تزریق ۱۶۱ هزار و ۲۱۷ دوز واکسن کرونا در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: تاکنون ۱۶۱ هزار و ۲۱۷ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که از این تعداد ۱۲۲ هزار و ۶۳۴ دوز مربوط به نوبت اول بوده و ۳۸ هزار و ۵۸۳ گلستانی هم دوز دوم را دریافت کرده اند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان افزود: امروز (دوشنبه) رکورد تزریق روزانه واکسن در استان شکسته شد و ۹ هزار و ۶۳۷ نفر واکسن دریافت کردند.

وی بیان کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

طبق گفته باقری افراد متولد ۱۳۴۲ و قبل از آن امکان ثبت نام در سامانه را دارند و در شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و مراوه تپه، امکان تزریق کرونا به افراد بالاتر از ۵۰ سال هم فراهم است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان با اشاره به ورود ۱۰ هزار دوز واکسن کووایران برکت به استان، گفت: با ورود برکت به گلستان روند واکسیناسیون سرعت بیشتری گرفته است.

وی اضافه کرد: هیچ کمبودی در حوزه واکسن وجود ندارد و حتی در روزهای تعطیل هم واکسیناسیون در حال انجام است.

کد خبر 29158
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار