پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کولرهای خریداری شده دردی از بیمارستان برازجان دوا نکرد!
ایسنا/بوشهر سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در راستای بهبود سیستم‌های سرمایشی بیمارستان ۱۰ کولر خریداری شده ولی همچنان مشکل پا بر جا است.

شهرام جلال پور در خصوص اقدامات انجام شده در این شرایط حساس پیک پنجم کرونا اظهار کرد: پذیرش بیماران خیلی بیش از ظرفیت استاندارد بیمارستان بوده و باعث اضاف کردن تخت‌های اکسترا جهت پذیرش بیماران شده که باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم‌های سرمایشی، تامین آب گرم، برق و اکسیژن ساز شده است.

وی افزود: سیستم‌های سرمایشی بیمارستان در این هوای گرم و شرجی با توجه به اینکه چندین سال هم از  عمر کاری آن‌ها می‌گذرد، تحمل بار اضافی را نداشته و در بعضی مواقع دچار مشکل می‌شوند.

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی تصریح کرد: البته در این مورد اقداماتی انجام شده از جمله خریداری، نصب و راه اندازی ۱۰ کولر و ارتقاء سیستم‌های تامین و ارائه برق ولی همچنان مشکل موجود است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جلال‌پور ضمن حیاتی خواندن اکسیژن برای بیماران کرونایی بیان کرد: در بحث اکسیژن رسانی به بخش‌ها و بیماران کرونایی با وجود دو دستگاه اکسیژن ساز در این شرایط در بعضی موارد نیاز به کپسول‌های سیار اکسیژن است.

انتهای پیام

کد خبر 29300
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار