پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر از فردا آرام می‌شود
بوشهر - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر از فردا آرام می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی در قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا اوایل وقت امشب است.

وی اضافه کرد: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان از سواحل بندر دیلم تا مطاف به نسبت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام گردد.

وی ادامه داد: از فردا جمعه و طی هفته آینده، بجز در اواسط روز که سرعت وزش بادهای شمال غربی تا غربی تا حدودی افزایش می‌یابد، در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در مناطق جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی استان امروز تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 29313
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار