جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مشاغل غیرضروری در گرگان ۲ هفته تعطیل شدند
گرگان- فرماندار گرگان گفت: با توجه به آمار تصاعدی بستری و فوتی در گرگان، همه مشاغل گروه های دو، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به آمار تصاعدی بستری و فوتی در گرگان و همچنین وضعیت قرمز شیوع کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همه مشاغل گروه های دو، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل شد.

فرماندار گرگان افزود: چنانچه اماکن مذکور در حال فعالیت باشند وفق مقررات نسبت به جریمه و پلمب به مدت دو هفته اقدام می شود.

وی بیان کرد: اگر اتحادیه صنفی گروه های شغلی مذکور، به زیر مجموعه خود مبنی بر تعطیلی کامل اطلاع رسانی نکند و خود آن را اجرا نکند، علیه آنها به جرم تهدید بهداشت عمومی و ترک فعل اعلام جرم خواهد شد.

حمیدی بیان کرد: همچنین مشاغل گروه یک هم در صورت مشاهده بازرسان مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک نسبت به پلمب آن اماکن اقدام می شود.

فرماندار گرگان همچنین از مسدودسازی و محدودیت تردد در تفرجگاه های شهرستان گرگان خبرداد.

وی بیان کرد: مأموران سد معبر شهرداری به شهروندانی که در حاشیه این مسیر اتراق کرده باشند تذکر خواهند داد و از هرگونه اتراق و نشستن در حاشیه بلوار ناهارخوران جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 29329
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار