سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
تقویت گردشگری و توسعه متوازن شهری اولویت شورای شهرهای کنگان باشد
بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: تقویت گردشگری و توسعه شهری اولویت شوراهای شهرهای کنگان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر پنجشنبه در آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای شهرستان کنگان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان کنگان با تلاش هیئتهای اجرایی، نظارت و بازرسی و حضور مؤثر شهروندان برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز که مراسم تحلیف برگزار می‌شود، اعضای منتخب سوگند یاد می‌کنند که امانتدار رأی مردم باشند و در راستای پیشرفت و تعالی امور گام بردارند و با پاک‌دستی نماینده شایسته‌ای برای موکلین خود در شهرها باشند.

پاک‌نژاد همچنین اعضای شوراهای شهر را از ورود به مناقشات سیاسی بر حذر داشت و تاکید کرد: که همه فکر و ذکر منتخبان باید بر روی رفع مشکلات، توسعه و پیشرفت شهر متمرکز شود و از همه داشته‌ها نیز صیانت کنند.

فرماندار کنگان تصریح کرد: اعضای جدید شورای شهر موضوع امنیت، مسائل اجتماعی و جلب مشارکت مردم در تمامی بحث‌ها را جدی بگیرند و برای آن تلاش کنند.

وی تأکید کرد: شوراها باید با اشراف کامل بر قوانین و مقررات نسبت به وظایف خود ایفای نقش کرده و خدمت به مردم را در دستورکار ویژه خود قرار دهند.

برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی

فرماندار کنگان با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر باید بدانند که نماینده مردم هستند و مصوبات خود را باید در این مسیر متمرکز کنند، گفت: تهیه طرح جامع ساماندهی و جمع‌آوری پسماند باید در اولویت اجرایی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای سه گانه شهرستان قرار گیرد.

پاک نژاد تعامل با دستگاه‌های مختلف را یکی از مهمترین رسالت‌های اعضای شورا دانست و بیان کرد: قطعاً با اشراف کامل به قوانین و مقررات مسیر خدمت به مردم هموارتر خواهد بود.

تقویت گردشگری و توسعه متوازن شهری اولویت شورای شهرهای کنگان باشد

فرماندار شهرستان کنگان از اعضای شوراهای اسلامی شهر خواست تا بدون توجه به حواشی احتمالی، تنها برای پیشرفت شهر و آبادانی آن تلاش نموده و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مردم احساس خوشایندی از دوران خدمتشان در خاطر داشته باشند و اینگونه نامی نیک برای خود برجای بگذارند.

وی در ادامه خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای اعضای شوراها در بحث قوانین، آئین نامه‌ها، مسائل مربوط به بودجه و حوزه کاری شوراها شدند.

فرماندار کنگان پیشنهاد داد: این دوره شورای اسلامی شهر تقویت حوزه گردشگری، توسعه متوازن شهری، توجه ویژه به بافت تاریخی، رشد و ارتقای مناطق حاشیه‌ای، حفظ و تقویت هویت دینی و مذهبی شهرها و حمایت از سرمایه گذاران را از اولویت‌های اجرایی خود قرار دهند.

هیئت رئیسه شهر کنگان

الیاس محمدی به عنوان رئیس، محمدرضا اسماعیلی نایب رئیس و ابوذر حسین پور به عنوان منشی انتخاب شدند. خلیل غلامی، فاطمه دیانی، اسماعیل ایدانی و اصغر پاریایی دیگر اعضای شورای ششم کنگان را تشکیل می‌دهند.

هیئت رئیسه شهر بنک

علی هوشیار رئیس، ابراهیم فرخنده پی نایب رئیس، علی نیک پور منشی، عبدالله عبدالهی و علی رحیمی دیگر اعضای شورای ششم بنک را تشکیل می‌دهند.

هیئت رئیسه شهر سیراف

حجت جنگجو رئیس شورای شهر سیراف، سعید علیدوست نایب رئیس، علی محرمی خزانه دار و منشی، حسین بخشی و محمد آشناور به عنوان اعضا انتخاب شدند.

کد خبر 29851
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار