جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
شاهین بوشهر نیازمند حمایت و همراهی/ فرصت چندانی نداریم
بوشهر - مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ نداریم، گفت:برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور، نیازمند حمایت و همراهی هستیم.

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته در زمانی بسیار محدود آماده بازی‌ها شد و در ابتدای راه با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم از جمله ورودی مسابقات تیم‌های پایه به میزان ۴۵ میلیون تومان و دیگر هزینه‌ها که شخصاً پرداخت شد.

وی افزود: در همان مدت بسیار محدود بازیکنان جذب شدند و تیمی که کمتر کسی به ماندگاری آن در لیگ دسته یک امید داشت و تا دو هفته به پایان رقابت‌ها مدعی صعود بود.

مسیگر افزود: این مهم حاصل تلاشی دسته‌جمعی در باشگاه و هیئت مدیره، همکاری‌های صمیمانه مجموعه شورای شهر و شهردار و مجموعه شهرداری، اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان و مدیریت و کارکنان ورزشگاه شهید مهدوی بود.

وی در خصوص تیم‌های پایه نیز گفت: فصلی که گذشت از معدود سال‌هایی بود که چهار تیم پایه باشگاه بدون کوچک‌ترین مشکلی اداره شدند و تمامی امکانات لازم در اختیارشان بود و نتایج نسبتاً خوب و دلخواهی هم کسب شد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: هرچند هدف اصلی ما نتیجه گیری نبوده و نیست و بیشتر به دنبال پرورش استعدادها و انتقال بازیکنان به رده‌های بالاتر بوده‌ایم که با حمایت مجموعه شورا و شهرداری و زحمات کادر فنی محقق شده است.

استفاده از ۱۵ بازیکن جوان

وی خاطرشان کرد: برای اولین بار تعداد ۱۵ بازیکن از رده‌های جوانان و امید وارد لیست بزرگسالان شدند که کارت حرفه‌ای آنان صادر و بعضاً در لیست ۱۸ نفره و یا ترکیب اصلی تیم نیز قرار گرفتند.

مسیگر ادامه داد: کار مدیریت خالی از اشکال نیست اما فصل گذشته اداره کردن این پنج تیم با ۱۶۰ بازیکن و ۳۰ مربی در این شرایط اقتصادی کار آسانی نبود که با ساختار سازی که در باشگاه به وجود آورده بودیم از سالیان گذشته به مراتب با برنامه تر عمل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: عملاً باشگاه هم اکنون با کمترین بدهی روبرو است که آن هم مربوط به شکوائیه‌های معدود برخی از بازیکنان در فصول گذشته است.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: در فصل ورزشی گذشته، ۸۰ درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان نیز با هماهنگی هیئت مدیره باشگاه طبق زمان بندی مشخص پرداخت شده و همه اسناد پرداختی‌ها در سیستم مالی شهرداری و همچنین لیست هزینه کردها در سیستم حسابداری باشگاه ثبت گردیده است.

مسیگر تاکید کرد: باید یادآور شوم که مبلغی حدود شش میلیارد بدهی و دیون در ابتدای فصل مربوط به دو فصل گذشته در مجموع پرداخت شد و جالب اینجاست که این روزها رقم‌های عجیب و غریبی در خصوص هزینه کرد باشگاه عنوان می‌شود که باید بگویم هزینه کل باشگاه در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ بزرگسالان و چهار تیم پایه ما در مجموع کمتر از ۱۷ میلیارد تومان.

همه اسناد مالی باشگاه شفاف است

وی تصریح کرد: همه اسناد مالی در باشگاه شفاف و موجود است و هر رقمی دیگر مطرح شود واقعیت ندارد و در ضمن هم اکنون نیز عملکرد مالی باشگاه در حال حسابرسی هست و پاسخگو خواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: از همه عزیزان و بزرگواران خواهش دارم به جای ایراد گرفتن از یکدیگر نقاط ضعف یکدیگر را رفع کنیم و با همدلی به فکر بستن تیمی منسجم و قوی برای این فصل باشیم.

وی افزود: قطعاً ریاست شورای شهر که خودشان سابقه مدیریت ورزشی نیز دارند با علاقه و دلسوزی که از ایشان سراغ داریم به همراه دیگر اعضای محترم شورای شهر، ما را در این راه یاری خواهند کرد.

شاهین باید حمایت شود

مسیگر ادامه داد: به تمامی مشکلات و ضروریات شهری در پروژه‌های مختلف واقف هستیم ولی انتظار داریم مسئله تیم شاهین شهرداری بوشهر با هواداران بی شمار و پر شورش را به مورد توجه ویژه خود قرار دهند و قطعاً ریاست و اعضای شورای شهر بوشهر نگرانی هواداران شاهین را دغدغه خود می‌دانند.

وی تاکید کرد: با اعلام سازمان لیگ ۸ مهرماه آغاز رقابت‌ها است و اگر قصد حضور آبرومندانه و درشان و جایگاه نام بزرگ شاهین و هوادارانش هست که اطمینان دارم این نیت نیز وجود دارد، می‌بایست هرچه زودتر با کمک شورای شهر و دیگر مسئولان استان مجوز لازم اخذ و تکلیف تیم و شروع تمرینات و جذب بازیکن انجام شود چون زمان بسیار کوتاهی پیش روی تیم است.

کد خبر 31721
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار