چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
دو تصمیم مهم پیش روی شورای شهر بوشهر
ایسنا/بوشهر سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: در خصوص تیم‌داری شهرداری بوشهر و انتخاب شهردار تا پایان هفته تصمیم گیری خواهد شد.

ایمان زندی نیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تیم‌داری شهرداری بوشهر اظهار کرد: بعد از طرح نامه در جلسه  شورا مقرر شد نشستی با نمایندگان  تیم شاهین  گرفته شود که این نشست دیروز با حضور رئیس، جمعی از اعضای شورا و جناب باباچاهی از پیشکسوتان شاهین و عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری برگزار و بحث و تبادل نظر انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: جناب باباچاهی بودجه مورد نیاز شاهین برای فصل آتی را در حد ماندگاری در لیگ دسته یک باقی یماند را مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد، در حالی که در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای تیم شاهین دیده نشده و مجوز تیم‌داری شهرداری نیز یکساله بوده و اکنون به پایان رسیده است.

سخنگوی شورای شهر بوشهر در ادامه یادآور شد: این موضوع در جلسه دیروز شورا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و مقرر شد نامه‌ای از سوی سرپرست شهرداری به جناب استاندار، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان ارسال شود.

زندی‌نیا ادامه داد: با توجه به شرایط مالی شهرداری، پروژه‌های عقب افتاده عمرانی و نبود مجوز ارائه طریق کنند همچنین در نامه‌ای به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات پیرامون مجوز تیم داری استعلام به‌عمل آید.

وی در خصوص انتخاب شهردار بوشهر اعلام کرد: تا پایان هفته شهردار این شهر انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 31731
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار