جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
وضعیت کرونا در پیشوا نارنجی شد
پیشوا- رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا از نارنجی شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر امینی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام وضعیت نارنجی شهرستان پیشوا اظهار داشت: به لطف خدا و با حمایت‌های مردم و مسئولان از جمله فرماندار، امام جمعه، دادستان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار جامعه، پیشوا توانست از موج سهمگین پنجم کرونا عبور و به وضعیت نارنجی تغییر یابد.

امینی ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری امام حسین (ع)، از شهروندان محترم پیشوایی به دلیل همکاری و مشارکت حداکثری با شیوه‌نامه‌های ایام محرم و اینکه در خانه ماندند و عزاداری کردند و به سفر نرفتند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: از امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰ مشاغل گروه ۱ و۲ اجازه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان پیشوا ناپایدار است و امکان تغییر رنگ وجود دارد گفت: برای ایجاد پایداری وضعیت، سهل‌انگاری و عادی‌انگاری را کنار گذاشته و با مشارکت در انجام واکسن و رسیدن به پوشش بالای واکسیناسیون گروه‌های هدف، بتوانیم از جهش‌های بعدی ویروس پیشگیری نموده و شاهد ایرانی سبز و با نشاط باشیم.

امینی بیان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود اکیداً بدون ماسک از منزل خارج نشوید خصوصاً در حین صحبت کردن با یکدیگر که امکان پرتاب قطرات بزاق وجود دارد و دست‌های خود را به طور صحیح و به طور مرتب به مدت ۲۰ ثانیه شستشو دهند.

رئیس شبکه بهداشت پیشوا عنوان داشت: رعایت فاصله مناسب ۱.۵ تا ۲ متری الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند که باید از آوردن کودکان زیر دو سال به بیرون از منزل حتی المقدور خودداری کنید و جهت بالای د و۲ سال حتماً از ماسک استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است که از تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری شود گفت: قبل از ورود به منزل حتماً لباس و خریدهای خود را ضدعفونی کنید تا با رعایت موارد فوق باعث سلامت خود و خانواده و جامعه بوده و با کادر بهداشت و درمان در این راه همکاری و مشارکت داشته باشید.


کد خبر 31732
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار