جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
خروج ۵ شهر گلستان از وضعیت قرمز/ شیب بستری های نزولی شد
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش بستری های کرونایی در استان خبرداد و گفت: پنج شهرستان گلستان از وضعیت قرمز خارج شده و در وضع نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه جمعه در گفتگو یا خبرنگاران اظهارکرد: روند کاهشی شیوع کرونا در استان آغاز شده و نسبت به ابتدای هفته تعداد بیماران ۵۰۰ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۲۱۱ نفر در آی سی یو و ۸۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: بر طبق آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول و کردکوی از وضعیت قرمز خارج شده و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

فاضل با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی در استان، ادامه داد: با ورود سویه های جدید کرونا به کشور، مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان گلستان هم اعلام کرد که تاکنون ۵۴۵ هزار و ۶۵۲ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ دوز آن در نوبت اول بوده است.

کد خبر 31733
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار