پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
فروشنده گونه‌های حیات وحش در بوشهر به دام افتاد
ایسنا/بوشهر فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش حیات وحش می‌کرد خبر داد.

سید احسان موسوی اظهار کرد: در پی پایش و رصد فضای مجازی فردی که اقدام به فروش حیات وحش در برنامه دیوار می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر پس از شناسایی فرد مورد نظر به عنوان خریدار با فرد متخلف وارد معامله شده و در اقدامی ایشان را دستگیر و تعداد ده قطعه قمری از ایشان کشف و ضبط که پس از تشکیل پرونده، متهم به مراجع قضایی معرفی شد.  

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن برخی از جرایم مرتبط با محیط زیست در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، هر گونه خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی ممنوع بوده و با متخلفین این حوزه طبق قوانین برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، موسوی از تمامی دوستداران محیط زیست در تمامی نقاط استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به نزدیک ترین اداره و یا پاسگاه محیط بانی اطلاع رسانی یا با سامانه ۱۵۴۰ ارتباط برقرار کنند.  

انتهای پیام

کد خبر 31902
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار