جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
سلامت شهروندان با وجود مراسم‌هایی مثل تشییع در خطر است
باغملک- فرماندار باغملک گفت: بعضی از مراسم‌ها مثل تشییع با جمعیت بالا سلامت عمومی شهروندان را به خطر می‌اندازد که برای جلوگیری از تهدید سلامتی عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

محمد نجاتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم تشییع با جمعیت بالا و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط نگران‌کننده ابراز تأسف کرد و گفت: برابر مصوبات بومی‌سازی شده ستاد ملی کرونا در شهرستان باغملک از سال گذشته تاکنون تحویل جنازه‌ها صرفاً رأس ساعت ۵ صبح و با هدف پیشگیری از ازدحام صورت می‌گیرد.

وی افزود: مزید بر آن از خانواده‌ها تعهدات لازم را به‌منظور رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی و حضور صرفاً خانوادگی در مراسم مختلف گرفته می‌شود که از قضا این امر سبب نگرانی و اعتراض برخی شهروندان شده است اما بعضی از مراسم‌ها با بی‌ملاحظگی و بی‌توجهی همراه می‌شود و سلامت عمومی سایر شهروندان را به خطر می‌اندازد که قابل اغماض نیست.

نجاتی پور با اشاره به اینکه دستور تشکیل پرونده قضائی برای برگزارکنندگان، مداح، نوازنده محلی، راننده خودروی بلندگودار و ضبط، صادر و تقاضای ابطال مجوز چندین قبضه اسلحه داده شده است، افزود: برای جلوگیری از تهدید سلامتی عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار باغملک اظهار کرد: در صورتی که کارکنان یا مسئولان اداری در چنین مراسمی شرکت کنند به‌عنوان متخلف به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

نجاتی پور تأکید کرد: مردم در این شرایط بسیار نگران‌کننده باید بیش‌ازپیش ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از شرکت در تجمعات جدا خودداری کنند.

کد خبر 31913
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار