جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
حوادث جاده‌ای در صدر عملیات‌های امدادی استان بوشهر است
بوشهر- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از وقوع ۳۳ حادثه در مردادماه خبر داد و گفت: قسمت عمده این حوادث مربوط به سوانح جاده‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه گذشته ۴۶ فرد سانحه دیده توسط عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۳ نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: ۱۳۵ نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب ۳۹ تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات لازم در مأموریت‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم، تنگستان و بوشهر در صدر وقوع حوادث بوده‌اند، افزود: متأسفانه حوادث جاده‌ای با ۱۴ مورد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند که نیازمند دقت و توجه بیشتر رانندگان به رعایت اصول، هشدارها و علائم طی مسیر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی به صورت شبانه روز در پایگاه‌ها حضور دارند

وی بیان داشت: از مجموع این امدادرسانی‌ها، ۱۲ مورد به حوادث جاده‌ای، هشت مورد به خدمات حضوری، پنج مورد شهری، چهار مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.

کد خبر 31917
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار