شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رئیس شورای شهر گناوه استعفا داد
گناوه - کوروش شبانکاره رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با صدور بیانیه ای استعفای خود را از شورای شهر گناوه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش شبانکاره رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه با صدور بیانیه‌ای از ادامه کار در شورا این شهر استعفا داد.

در بیانیه استعفای کوروش شبانکاره رئیس شورای اسلامی شهر گناوه که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت آمده است: با عرض درود و ادب، خدمت همه مردم بزرگوار و نجیب بندر گناوه، که همواره شایسته بهترین‌ها بوده‌اند و هر آنچه در راستای خدمت به آنان انجام شود، کمترین حقشان می‌باشد.

این جانب کوروش شبانکاره، بدین وسیله مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از تمام کسانی که به هر نحوی در انتخاب این خدمتگزار خویش (چه حمایت معنوی چه با رأی خود) برای عضویت در شورای شهر همراهی کردند، اعلام می‌دارم.

در ادامه بیانیه رئیس شورای اسلامی شهر گناوه آمده است: به استحضار مردم بزرگوار و شریف بندر گناوه می‌رسانم، پس از گذشت این مدت اندک که در خدمت شما بزرگواران در شورای شهر بودم، به این نتیجه رسیدم که خدمت به شما شایستگی‌های بسیار بیشتری می‌طلبد و بنا به دلایل کاملاً شخصی، در کمال تأسف و شرمندگی از محضر شما عزیزان رخصت می‌طلبم و طلب عفو و بخشش دارم و استعفای خود را اعلام می‌کنم.

در پایان بیانیه بیان شده است: امیدوارم شورای جوان و پرشور ششم که منتخب شما مردم نجیب می‌باشند در راستای اهدافشان، که خدمتگزاری به شهر و مردم است با گام‌های استوار، قدم بردارند و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است که کوروش شبانکاره پس از انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناوه و در جلسه هیأت رئیسه این شورا با هفت رأی به عنوان رئیس شورای ششم این شهر انتخاب شد.

کد خبر 31918
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار