پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اخراج نیروهای شرکتی از شهرداری بوشهر/ پاکبان‌ها بیکار شدند
بوشهر- اخراجی تعدادی از نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری بوشهر باعث اعتراض و نارضایتی این افراد شده است و رئیس شورای شهر از پیگیری برای رسیدگی به این موضوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که ایجاد اشتغال برای افراد به کاری مهم و بزرگ تبدیل شده است، بیکار شدن به مراتب سخت‌تر است و در این شرایط خاص اقتصادی، می‌تواند عواقب بدی در پی داشته باشد.

به دنبال اخراج ۱۲ نفر از نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری بوشهر، این افراد نسبت به بیکار شدن خود معترض بوده و خواستار رسیدگی مسئولان به این امر هستند.

می‌طلبد که مسئولان برای تعدیل نیرو و یا اخراج نیروها از کار، به همه جوانب موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند و اتخاذ تصمیماتی اینچنینی با سنجش همه اثرات آن انجام شود.

اخراج نیروهای شرکتی از شهرداری بوشهر یکی از مسائلی است که این روزها برخی از خانواده‌ها را با مشکل معیشتی روبرو کرده است و اعضای شورای شهر بوشهر پیگیر موضوع هستند.

اخراج نیروها سلیقه‌ای بوده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اخراج سلیقه‌ای نیروهای شهرداری بوشهر اظهار داشت: این موضوع یک دغدغه مهم برای ما محسوب می‌شود و پیگیر موضوع هستیم.

خدیجه گرشاسبی با اشاره به اینکه اخراج ۱۲ نیروی شرکتی شهرداری در این شرایط سخت مالی به صورت سلیقه‌ای انجام شده است افزود: نیروهای سفارشی جایگاه محکمی در شهرداری دارند و این افراد چون بدون سفارش بودند اخراج شدند.

وی با اشاره به اینکه اغلب نیروهای اخراج‌شده از بانوان هستند، تصریح کرد: این افراد چندین سال سابقه کار در شهرداری دارند و اخراج آنها در این شرایط سخت کاری، مشکلات بسیار زیادی را رقم زده است.

اخراج نیروهای شرکتی از شهرداری بوشهر/ پاکبان‌ها بیکار شدند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار پیگیری سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر برای رسیدگی به این موضوع و رایزنی با مسئولان دستگاه‌های مربوطه شد.

گرشاسبی تصریح کرد: باید تلاش شود که مشکل این نیروها برطرف شود.

پیگیر موضوع هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این زمینه بیان کرد: مشکل اخراج نیروهای شرکتی شهرداری بوشهر در زمان شورای ششم نبوده است ولی با جدیت این موضوع را پیگیری کردیم.

جعفر پورکبگانی به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل نیروهای اخراج شده اشاره کرد و ادامه داد: به اتفاق سرپرست شهرداری نشستی در سازمان بازرسی پیرامون این موضوع داشتیم و راهکارهای ارائه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران بازرسی ایراد دارند چرا این نیروها به عنوان پاک‌بان جذب شدند که در بین آنها خانم هست و اگر نیاز به جذب نیرو و استفاده از خدمات این عزیزان بود باید مجوزهای لازم از شورا و شهرداری گرفته و بر طبق ضوابط و فراخوان عمل می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: قول می‌دهم موضوع را پیگیری کنم و آنچه رضای خدا است که انشاالله خوب است رقم بخورد.

کد خبر 31919
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار