شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
بازدید رئیس‌جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی
رئیس‌جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی دیدن کرد.

به گزارش ایسنا، در بازدید سید ابراهیم رئیسی، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولین مجتمع شهید محلاتی از مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر شناورهای دریایی گزارش دادند. در این مجتمع ضمن ساخت و تعمیر انواع شناور، امکان حضور لنج ها و شناورهای بخش خصوصی نیز جهت تعمیر و به روز رسانی آن وجود دارد.

رئیسی در این بازدید که با سالروز حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه در مقابله با متجاوزان آمریکایی همزمان شده است، یاد شهیدان به‌ویژه شهید نادر مهدوی که دلاورانه در مقابل تجاوز بیگانگان ایستادگی کرد را گرامی داشت.
رئیس جمهور اقداماتی که در این مجموعه صنعتی انجام می شود را ارزشمند و بسیار مهم خواند و گفت: فعالیت‌هایی که در راستای طراحی و ساخت شناورها در کلاس‎های مختلف انجام می‌شود، جلوه‌ای از خودکفایی بوده و در فعال کردن اقتصاد دریا و جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می‌کند.
 رئیسی بر لزوم تلاش برای بومی کردن فناوری صنعت کشتی‌سازی تاکید کرد و گفت: دولت به طور کامل از فعالیت‌های انجام شده در این عرصه حمایت و پشتیبانی می‌کند.
رئیس جمهور در این بازدید همچنین با حضور در جمع کارگران شاغل در این مجموعه با آنان دیدار و بر استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی و کشتی‌سازی استان تاکید کرد.

انتهای پیام

کد خبر 34332
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار