پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
بیمارستان گناوه خالی از بیمار کرونایی شد
ایسنا/بوشهر رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

دکتر محمدعلی دریانورد اظهار کرد:‌ به یاری خداوند، خواست و همراهی مردم و تلاش و ایثار کارکنان درمان، این بیمارستان بعد از ۲۰ماه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال هزار و ۱۰۷ بیمار کرونایی در این بیمارستان خدمات درمانی بستری دریافت کرده‌اند که ۴۹ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند و با وجود تمامی تلاش‌ها، ۳۹ بیمار به علت درگیری بالای ریه فوت کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ادامه داد: اکنون حدود ۶۰ تخت عادی و ۴ تخت ویژه برای بیماران کرونایی در این بیمارستان فعال است.

دریانورد با تشکر از کارکنان حوزه درمان، به نقش خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین حوزه سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کنار ما بوده‌اند و هر جا نیازی احساس می‌شد، حضور داشتند.

وی بیان کرد: خیران در خیز پنجم کرونا حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای برطرف شدن کمبودها به بیمارستان اهدا شد که از طرف مجموعه درمان شهرستان از آنان قدردانی می‌کنم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه عنوان کرد: استمرار روند کاهشی کرونا به رفتار ما در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بستگی دارد و از مردم می‌خواهیم واکسیناسیون را طبق برنامه بهداشت انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دریانورد از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را برای قطع زنجیره کرونا در اولویت قرار دهند و به محض دیدن کوچک‌ترین علامتی از این بیماری به مرکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد خبر 34342
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار