جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
محور بزباز به بندو تا پایان ۱۴۰۱ ساخته می‌شود
ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان بوشهر گفت: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی محور بزباز به بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی-ساحلی جنوب کشور، تا پایان ۱۴۰۱ شاهد اتمام این طرح باشیم.

رستم قاسمی در حاشیه بازید از طرح‌های جاده‌ای و همچنین مسکن به استان بوشهر سفر کرده است اظهار کرد: این سفر با توجه به سفر فردای رئیس جمهوری به استان بوشهر انجام شده است و قرار است از تمامی طرح‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی درسطح استان وجود دارد بازدید شود تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در این خصوص برای رفع مشکلات احتمالی گرفته شود.

وی ادامه داد: محور بزباز به بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی-ساحلی جنوب کشور، از چابهار آغاز و به خوزستان ختم می‌شود. این محور یکی از کریدورهای بسیار مهم و استراتژیک کشور با طول  حدود ۱۸۵۰ کیلومتر است که ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر بوده قرار دارد و تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن ساخته شده و باقی مانده در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان بوشهر با اشاره به اینکه  بخشی از این طرح بزرگراهی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع محور بزباز به بندو، اقتصاد دریا و دریامحوری است،

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد باقی مانده طرح با برنامه‌ای که در سفر رئیس جمهوری به این منطقه تدارک دیده شده است تا پایان ۱۴۰۱ شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایسنا، طرح بزرگراه بزباز به بندو در شهرستان عسلویه در قالب ۳ قطعه به طول ۲۶.۶۰۰ کیلومتر از مصوبات سفر دولت یازدهم است.

انتهای پیام

کد خبر 34346
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار