پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کاهش می‌یابد
بوشهر- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، به زودی رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در بازدیدهایی که امروز داشتیم، مشکلات در شهرستان دیلم و گناوه شناسایی شده است و دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی یکی از مسائل اساسی بود که ظرف سه ماه آینده شاهد کاهش چشمگیر رسوب کالاها خواهیم بود.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: مسئله تجارت مرزنشینی از دیگر مسائل است. بخش زیادی از اهالی این استان از این طریق امرار و معاش می‌کنند و باید نسبت به ساماندهی کالای همراه ملوان اقدام شود که هم مرزنشینان راضی شوند و هم اقتصاد ملی ضربه نبیند.

وی افزود: مسئله زیرساخت‌های بسیار ضعیف بندری و اقتصادی استان بوشهر یکی دیگر از موضوعات مهم است که باید سازمان بنادر باید نسبت به تقویت بنادر استان بوشهر اقدام کند.

خاندوزی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت‌های حوزه نفت و گاز از دیگر مسائل مهم است که مردم انتظار دارند این حس شدید نابرابری و تبعیض از سوی دولت و وزارت نفت اقدام شود.

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها اعتراض‌هایی نسبت به سند اراضی وجود دارد که مردم برای دریافت سند زمین خودشان هم باید مبلغی را بپردازند.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه مسئله آب و برق هم از دیگر مشکلات مشترک در سطح استان است گفت: گردش‌های مالی شرکت‌های صنعتی در استان بوشهر از خواسته‌های بحق است.

کد خبر 34381
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار