شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
۴ درصد درآمد پروژه‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی اختصاص می‌یابد
بوشهر- وزیر نفت گفت: هر پروژه نفتی در استان بوشهر داشته باشیم تا سقف چهار درصد را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی جمعه‌شب در نشست اداری استان بوشهر اظهار داشت: این استان بزرگترین صنایع نفت و گاز کشور را دارد. ۶۶ درصد گاز کشور از استان بوشهر است و ۱۰ درصد از تولید نفت را دارد.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت اجتماعی اتفاقات خوبی روی داده است که بی‌نظیر است. ۳۶۰ پروژه در بخش آموزشی، بیمارستانی، رفاهی و راه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان طی امسال و نیمه اول سال آینده اجرا می‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: شش میدان نفتی در استان بوشهر وجود دارد که دو میدان نیمه کاره بوده و تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد و چهار پروژه نفتی جدید با ۶۰۰ میلیون دلار شروع خواهیم کرد

وی تصریح کرد: هر پروژه نفتی در استان بوشهر داشته باشیم تا سقف چهار درصد را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه خواهیم کرد.

اوجی تاکید کرد: در صنایع پایین دست پتروشیمی هم در نیمه دوم ۱۴۰۱ چهار پتروشیمی به بهره‌برداری خواهد رسید که از طریق آن هم اشتغال خوبی برای استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با عقد قرارداد با فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تقبل کردیم که برای آموزش نیروهای مستعد هزینه‌های آموزش را بپردازیم و نیروهای لازم را برای صنایع تربیت کنیم.

وزیر نفت گفت: با اشاره به اجرای طرح آبرسانی سیراف به شهرک‌های جم افوزد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده بود و ۷۰ میلیارد تومان تقبل کردیم که امسال فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم را هم تقبل کردیم تا این نگرانی مردم رفع شود.

کد خبر 34385
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار