شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تارهای عنکبوت پیرامون پتروشیمی‌های استان بوشهر پاک شود
بوشهر- نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تارهای عنکبوتی پیرامون پتروشیمی‌های استان بوشهر پاک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: جنوب استان بوشهر گنجینه ظرفیت‌های بی نظیر ملی است و ۶۰ درصد درآمد اقتصادی استان بوشهر مربوط به حوزه جنوب استان است.

وی اضافه کرد: در جنوب استان بوشهر شیعه و سنی دست در دست هم به اعتلای ایران اسلامی می‌پردازند و میزبان خوبی برای صنایع استان بوشهر هستند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران توانمند و متخصص استان بوشهر در صنایع مستقر در استان به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است. مردم به شما امید دارند که گره‌گشای مشکلات آنها باشید.

وی ادامه داد: شما می‌تواند تارهای عنکبوتی پیرامون پتروشیمی‌های مستقر در منطقه را از هم جدا کنید. جوانان ما به سختی می‌توانند در این منطقه نفوذ کنند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: رقم ۵۰ درصد اشتغال بومی هیچگاه محقق نشده است. آلودگی‌های متعدد نصیب مردم می‌شود ولی توجهی به مسئولیت‌های اجتماعی خود علیرغم تکالیف قانونی نمی‌کنند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این صنایع جایگاهی برای مسئولان شهرستان و استان قائل نیستند و الزامی برای آنها وجود ندارد.

کد خبر 34386
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار