چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
۹۴ پروژه برای استان بوشهر مصوب شد
بوشهر- معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: در سفر هیئت دولت، ۹۴ پروژه برای استان بوشهر مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: این سفر خروجی‌های بسیار خوب و تصمیمات قاطعی حسب دستور رئیس جمهور داشته است.

وی اضافه کرد: ۹۴ طرح با ۱۷ فقره توافق‌نامه با دستگاه‌های مختلف اجرایی منعقد شده است. در حوزه زیربنایی ۲۵ طرح، صنعت و معدن ۹ بهداشت و درمان شش طرح، آموزشی ۱۱ طرح، رفاه اجتماعی ۱۳ طرح، آب و خاک و کشاورزی ۱۰ طرح، در حوزه نفت و انرژی ۹ طرح و در حوزه کشاورزی چهار طرح مصوب شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: تصمیمات بسیار خوبی صورت گرفته شده است و برای اولین بار در راستای پروژه‌هایی که قرار است بخش خصوصی در استان بوشهر انجام دهد با صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل جلسه برگزار کردیم و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید به منظور ایجاد اشتغال خرد برای جوانان، کمیته امداد برای ایجاد اشتغال خرد برای زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش و احداث واحدهای تحت پوشش کمیته امداد اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مرتضوی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در استان بوشهر اقدامات بزرگی انجام می‌دهد افزود: بانک مرکزی سهمیه تسهیلات ازدواج برای جوانان تخصیص داده و برش استانی مشخص شده است. بنیاد مسکن هم طرح‌هایی را اجرا می‌کند.

وی گفت: در برنامه‌های امروز چند دستور هم اضافه شد؛ از جمله برداشت آب از نیروگاه اتمی، احداث سد و راه دسترسی به روستاها که رئیس جمهور دستوراتی را دادند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: همچنین در این سفر رئیس جمهور برای اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر- عسلویه و شیراز و اتصال به راه‌آهن سراسری دستوراتی را دادند.

کد خبر 34388
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار