پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
مشکلات متعدد و متنوع مردم در جزیره خارگ حل شود
بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات متعدد و متنوع مردم در جزیره خارگ حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ مورد حمله قرار گرفته است و مردم مقاوم خارگ با کیسه شن و هر چیزی که داشتند مقابل آتش استادند.

وی به مشکلات خارگی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: سند مالکیت خانه‌های یکی از چالش‌های اساسی است. این دعوای دیرینه را پایان دهید و آشتی بین مردم و نفت ایجاد شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تردد مردم یکی دیگر از مشکلات است که نیاز است به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد. کشتی مسافربری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مسئله مهم آب در جزیره خارگ باید دنبال شود. مردم در نقاط بندری دنیا بهترین امکانات را دارند ولی مردم خارگ با تانکر آبرسانی می‌شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: مردم عسلویه آلودگی‌ها و آلایندگی‌های فراوانی را دارند. مردم مشکل خونی پیدا کرده‌اند و چه دولتی لایق‌تر از این دولت که بتواند مشکل مردم را حل کند.

وی بیان کرد: موضوع پارس شمالی برای مردم اهمیت زیادی دارد و انتظار می‌رود با تصمیم مناسب زمینه امیدواری بیشتر مردم انجام شود.

کد خبر 34396
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار