پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
دشمن در صورت ماجراجویی در خلیج فارس خوراک کوسه‌ها خواهد شد
بوشهر- فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌داند در صورت هرگونه ماجراجویی در خلیج فارس خوراک کوسه‌ها خواهد شد.

ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیر نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد شهید مهدوی و هم‌رزمانش و روز نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: شهید مهدوی و یاران گلگون کفنش ۱۶ مهرماه سال ۶۶ در یک نبرد نابرابر و جانانه در خلیج فارس با آمریکای تروریست و تا بن دندان مسلح عاشقانه به خیل شهیدان پیوست.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: در واقع رشادت شهید مهدوی محدود به همان صحنه ۱۶ مهر نبود بلکه این شهید والامقام در عملیات کربلای ۳ که منجر به فتح اسکله و پایانه نفتی الامیه عراق شد نیز نقشی برجسته داشت.

وی ادامه داد: حماسه انفجار نفتکش بریجتون در حوالی جزیره فارسی که رژیم تروریستی با افتخار از پهلوگیری قریب الوقوع آن در بندر الاحمدی کویت خبر داده بود، با رشادت شهید مهدوی و یارانش آبروی آمریکای جنایتکار را بیش از پیش برد.

امیرنژاد گفت: آن روز شهید بزرگوار مهدوی و سایر شهدای نیروی دریایی سپاه تحت شدیدترین محاصره از سوی شرق و غرب که همگی علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده بودند و همه آنها از صدام پشتیبانی می‌کردند، با ابتدایی‌ترین جنگ افزار و ادواتی که بعضاً دریایی هم نبودند ولی با قدرت ایمان و اراده و لبیک به فرمان امام راحل که جمله استراتژیک را در آن زمان فرمودند که «اگر من بودم کشتی‌های آمریکایی را می‌زدم»، آن چنان پایمردی و رشادت به خرج دادند و دشمن را خوار و ذلیل کردند.

دشمن در صورت ماجراجویی در خلیج فارس خوراک کوسه‌ها خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: امروز به لطف خدا و توان و دانش دریادلان جوان، با انگیزه، انقلابی و ولایتمدار نیروی دریایی سپاه با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات شناسایی و عملیاتی در دریا از جمله سامانه‌های پهپادی، جنگ الکترونیک، موشک‌های نقطه زن کوچک‌ترین تحرک دشمن را با دقت زیر نظر داشته و با اشراف لحظه‌ای و کامل، هرگونه اراده و حتی سودای تعدی به آب‌های جمهوری اسلامی ایران را با استفاده از موشک‌های نقطه زن در هر نقطه از خلیج فارس و بیرون از آن را حتی با سخت‌ترین و بیرون از آن را حتی با سخت‌ترین حالت ممکن خنثی خواهد کرد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم سپاه اضافه کرد: دشمن خیلی خوب به پیشرفت‌های ما آگاهی دارد و می‌داند در صورت هرگونه ماجراجویی در خلیج فارس خوراک کوسه‌ها خواهد شد.

وی بیان کرد: حافظه آمریکایی‌ها لازم نیست زمان‌های دور را از زبونی خود به یاد آورد؛ همین دی ماه ۹۴ که باز در حوالی جزیره فارسی ذلیلانه در مقابل دلاورمردان نیروی دریایی سپاه تسلیم شده و زانو زدند که به گواه خودشان در تاریخ این چنین سابقه نداشته است.

امیرنژاد گفت: کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس بدانند ایران اسلامی هیچ وقت تهدیدی برای همسایگان خود نبوده و ارتقای توان و آمادگی رزمی خود را صرفاً در راستای برقراری ثبات خلیج فارس و صلح و برادری انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: این آمریکای تروریست است که با هدف غارت و چپاول منابع نفتی و دریایی از خلیج خوک‌ها جدا شده و باعث ناامنی در این منطقه شده است.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: آمریکای جنایتکار امروز بیش از هر زمان دیگری به استیصال و درماندگی رسیده است که اخراج و فرار ذلیلانه آنها از افغانستان بهترین شاهد این ادعا است.

وی بیان داشت: به لطف خدا و برکت خون شهید مهدوی و حاج قاسم‌ها دیری نخواهد پایید که شاهد خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه و خلیج تا ابد فارس خواهیم بود و این همان انتقام سختی است که امام خامنه‌ای عزیز وعده داده است.

کد خبر 34427
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار