پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
امنیت مطلوب و پایدار در شهرستان کنگان برقرار است
بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: امنیت مطلوب و پایدار در شهرستان کنگان برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی بر مقتدران برپایی نظم و امنیت در ایران اسلامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: احساس امنیت پایدار حاصل اقتدار نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی است.

پاک نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی سنگر اول ایجاد امنیت در جامعه است و همین موضوع، فعالیت این نهاد را حساس و قابل توجه می‌کند.

رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان با قدردانی از نقش تعیین‌کننده نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار اجتماعی در شهرستان، گفت: تحقق امنیت اجتماعی مطلوب، بدون داشتن پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکفایت که دغدغه اصلی او پاسداری از جان، مال، ناموس و آبروی انسان‌هاست و در این راه از هیج کوششی دریغ نمی‌ورزد، محقق نخواهد شد.

وی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام در تأمین امنیت داخلی عنوان کرد و گفت: در عرصه داخلی نیز امنیت و اقتدار ایران سبب دستیابی به موفقیت‌های مختلف به واسطه آرامش کشور شده که این امر نیز به جهت تلاش شبانه روزی و درایت نیروی انتظامی محقق شده است.

فرماندار کنگان گفت: باید تلاش شود از وقوع جرم در جامعه پیشگیری به عمل آید و این موضوع به عنوان فرهنگ عمومی در میان کارکنان نیروی انتظامی نهادینه شود. نیروی انتظامی باید اجرای قانون بر مبنای اخلاق و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه کشور ما اعتماد عمومی است و بخش اعظم آن به امنیت بر می‌گردد که مرهون نیروی انتظامی است که نقش بی بدیل دارد.

کد خبر 34428
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار