چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کارنامه‌ی قابل قبول نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در عرصه امنیت
ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سربلند و سرافراز و در عرصه ایجاد امنیت و ارتقای آن کارنامه‌ای قابل قبولی دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم صبحگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد کرد: نیروی انتظامی مایه افتخار و در منظومه پیشرفت و عدالت متکفل امر مهم ایجاد امنیت و ارتقای سطح آن است.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ با امنیت همه امور دست‌یافتنی است و اگر جامعه‌ای امنیت پایدار نداشته و یا دچار چالش‌های جدی امنیتی باشد، آن جامعه در درون خود دچار توقف و سپس ویرانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: آفرینش اقتدار امنیتی بر اساس اندیشه‌های فرماندهی کل قوا و محبوبیت مردمی دو ویژگی مهم نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سربلند و سرافراز و در عرصه ایجاد امنیت و ارتقای آن کارنامه‌ای قابل قبولی دارد.

استاندار بوشهر هم در این ایین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و با اشاره به اینکه امروز در کشور ما امنیت بدون تکیه به هیچ کشوری برقرار است، اظهار کرد: نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نه تنها در داخل کشور بلکه در منطقه منشا امنیت و صلح هستند.

احمد محمدی‌زاده افزود: بر خلاف اینکه وقتی آمریکا و هم‌پیمانانش وارد منطقه‌ای می‌شوند منشأ ناآرامی و بدبختی ملت‌ها هستند، نیروهای مسلح ایران در هر منطقه‌ای وارد شوند عامل صلح و امنیت و آرامش هستند. این نوع امنیت آفرینی و رفتار صلح‌آمیز برگرفته از اخلاقی است که شهدای ما داشتند.

محمدی‌زاده افزود: توصیه من این است که رفتار شهدا را ملاک قرار دهیم. آنها همه وجود خود را برای انجام ماموریت‌هایی که بر دوش آن‌ها گذاشته شده بود تقدیم کردند و شما هم با توسل به شهدا وارد ماموریت‌ها شوید.

انتهای پیام

کد خبر 34458
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار