جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
محبوب‌ترین اعمال در نزد خداوند نماز است
ایسنا/بوشهر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: محبوب ترین اعمال در نزد خداوند نماز است و طبق آیات و روایات اولین چیزی که در آخرت مورد توجه قرار می‌گیرد هم نماز است.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در پیام ویدیویی به مناسبت همایش نماز در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: نماز نخستین واجب دینی است که خداوند بر امت اسلامی فرض کرده و از آموزه‌های پیامبر اسلام هنگامی که فردی اسلام می‌آورد، آموزش نماز بوده است از این رو باید از کودکی به فرزندان خود با محبت، نوازش و مهربانی نماز را آموزش دهید.

وی ادامه داد: وقتی محبت خداوند در دل فردی قرار داده شود اطاعت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت. محبوب ترین اعمال در نزد خداوند نماز است و طبق آیات و روایات اولین چیزی که در آخرت مورد توجه قرار می‌گیرد هم نماز است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بهترین راه رسیدن به کمال نماز است و انسان در پرتو نماز حالت عروج پیدا کرده و در واقع نماز وسیله غفلت‌زدایی از یاد خداوند است.

حسینی بوشهری افزود: فضای مجازی فرصت و تهدید دارید باید کانال‌هایی در این فضا ایجاد کرده و پیام‌های معنوی در آن ارسال شود چراکه این کار می‌تواند مصونیت بخشی ایجاد کند.

انتهای پیام

کد خبر 34459
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار