جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
استعدادهای برتر قرآنی استان بوشهر معرفی شدند
بوشهر- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه استعدادهای قرآنی خبرداد و گفت: ۱۵ استعداد برگزیده قرآنی استان بوشهر در مسابقه قرائت قرآن معرفی شدند.

جواد احمدی‌منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تقویت روحیه معنوی و قرآنی نخبگان و استعدادهای قرآنی استان یک دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های تقلیدی و تطبیقی ویژه رده سنی ۹ تا ۱۸ سال، استعدادهای قرآنی پسران استان برگزار شد.

وی رشته‌های تقلیدی اساتید مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و استاد عبدالباسط را به عنوان رشته‌های تقلیدی این مسابقات ذکر کرد و افزود: در رشته تطبیقی قرائت نیز افراد شرکت‌کننده در دو بخش استاد منشاوی و مصطفی اسماعیل با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تعداد ۱۵ نفر در این پنج رشته به عنوان نفرات برتر شناخته شدند که از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان نیز هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطا خواهد شد.

وی همچنین حسین ملک‌زاده، ایوب زنده‌بودی و ابوالفضل عدالت‌خواه را به عنوان نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات در مسابقه تطبیقی گروه مصطفی اسماعیل، و محمدرضا قوی‌پیشه، محمدطاها بشیر زاده و محمدحسین رضایی را به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه تطبیقی استاد منشاوی این دوره از مسابقات اعلام کرد.

احمدی منفرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در رشته قرائت تقلیدی استاد عبدالباسط، علی کرمی، رضا قلندری و سیدحسین موسوی به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم انتخاب شدند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در رشته تقلیدی استاد منشاوی محمدامین ظلی‌نیا به عنوان نفر اول، محمدصادق هاشمی نفر دوم و ابوالفضل گرامی و سیدحسن شجاعی به طور مشترک به رتبه سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: محمدجواد زاهدی‌پور، سیدقاسم علوی و رضا زالی با کسب بیشترین امتیاز به ترتیب، عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم رشته تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل را به خود اختصاص دادند.

به دلیل شرایط کرونایی، و رعایت هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی این مسابقه به صورت آنلاین و با داوری عباس هاشمی، قاری و داور برتر مسابقات قرآنی استان برگزار شد.

کد خبر 34470
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار