جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
برگزاری همایش نماز در بوشهر
ایسنا/بوشهر همایش سراسری نماز در سطح منطقه دوم ندسا با شعار نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه با حضور مقامات کشوری و لشکری مستقر در استان بوشهر در نمازخانه غدیر ستاد منطقه دوم ندسا برگزار شد.

همایش سراسری نماز در سطح منطقه دوم ندسا با سخنرانی دانشمند فرهیخته حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و با حضور مقامات کشوری و لشکری ، نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر و ائمه جماعت اهل تسنن استان بوشهر در نمازخانه غدیر ستاد منطقه دوم ندسا برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین امید علی سلیمانی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه درمنطقه دوم ندسا ، ضمن عرض خیر مقدم حضور میهمانان و مدعوین ، به هدف برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ والای نماز و نماز آموزی در بین کارکنان بویژه نسل جوان می باشد.

در ادامه شیخ اسماعیل بازدار امام جمعه اهل تسنن شهر بوشهر با اشاره به برکات فریضه نماز ،افزود: نماز راهنمای انسان به سوی سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی است.

وی به رابطه نماز و شهادت شهید سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: شهادت پاداشی است که شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی در نماز از خداوند طلبید و خداوند هم به زیبایی ، لباسِ شهادت را به تن این مجاهد و سردار بزرگ پوشاند. 

شیخ بازدار نماز را دارای قدرت معنوی بالایی دانست و تصریح کرد: قدرت معنوی که از نماز حاصل می شود با هیچ گونه قدرتی قابل مقایسه نیست و رزمندگان و مجاهدین با نماز در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد می کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری خطیب همایش به سخنرانی در مورد نماز و آثار و برکات این فریضه الهی پرداخت و گفت:نماز نماد قدرت و نشانه ی نصرت الهی است.
وی خاطر نشان کرد:پیام اصلی نماز اظهار بندگی و بیان عبودیت خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: نماز واقعی اتحاد امت اسلام با امامت می باشد و امت همیشه باید یاری گر امام باشد و تاریخ ثابت کرده است اگر امت از یاری امام کناره گیری کند نتیجه آن شکست جامعه اسلامی می گردد.

این خطیب توانا در ادامه به آثار و برکات نماز اشاره کرد و تصریح کرد: بزرگترین نیاز بشر در همه ی دوران آرامش است و مسیر تامین این آرامش نماز و یاد خدا بودن است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی منطقه دوم ندسا، در ادامه از فعالین عرصه نماز و آثار هنری برگزیده(مقاله،نقاشی،طراحی،فیلم کوتاه و...)تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
 

کد خبر 34473
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار