پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کشف ۱۰۰۰ میلیارد تومان قاچاق در آب‌های بوشهر/ ۳۵۲ شناور توقیف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا ۳۵۲ شناور توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا عرصه را برای قاچاقچیان ناامن کرده‌اند.

وی با اشاره به استقرار امنیت پایدار در استان بوشهر با تلاش همه نیروهای مسلح، اضافه کرد: در ۷۴۰ کیلومتر نوار ساحلی استان بوشهر مرزبانان به همراه مرزنشینان حضور مستمر دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه ساحل‌نشینان چشم بینای مرز دریایی خلیج‌فارس محسوب می‌شوند تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۳۵۲ شناور حامل کالای قاچاق در استان بوشهر توقیف شده است.

وی از کشف هزار و ۷۷ میلیارد تومان محموله قاچاق در استان خبر داد و افزود: لوازم‌خانگی و برقی، تجهیزات پزشکی، تلفن همراه مواد خوراکی، یدکی خودرو، اقلام مخابراتی و ماشین‌آلات سنگین و موتورسیکلت از مهمترین کشفیات بوده است.

سرهنگ شرفی یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی استان را مقابله با قاچاق کالا و سوخت دانست و اضافه کرد: بیش از ۴۸۶ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک سال گذشته در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر کشف شده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی گفت: اعزام نیروها و گروه‌های جهادی شامل کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند و کادر درمانی، نمایشگاه عکس و کشفیات از مله این برنامه‌ها است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این هفته به اعزام تیم‌های مرزبانی به اسکله‌ها برای خدمات‌رسانی به دریانوردان، اهدا لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند، اهدا خون، برگزاری مسابقات بومی محلی، ماهی‌گیری، فوتبال، والیبال و پیاده‌روی ساحلی اشاره کرد.

کد خبر 34476
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار