شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
فاضلاب بوشهر یک زخم کهنه شده است/ لزوم بهبود وضعیت مبلمان شهری
بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهبود وضعیت مبلمان شهری بوشهر تاکید کرد و گفت: فاضلاب بوشهر تبدیل به یک زخم کهنه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در نشست با اعضای شورای ظهر بوشهر اظهار داشت: شوراها به عنوان رابط بین مردم و مسئولان نقش مهمی در خدمات‌رسانی به مردم دارند.

وی همدلی و همراهی و همکاری اعضای شورای شهر را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر فرصت خوبی برای خدمات‌دهی به مردم است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر هم افزایی، جامعیت و همه‌سو نگری در فعالیت‌های شورا بیان کرد: همدلی و هم فکری و خرد جمعی و کار جمعی در شورای شهر برکات فراوانی به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای شورا باید در راستای ارائه خدمات بی‌منت به مردم کوشا باشند افزود: آسیب شناسی مسائل و مشکلات شهری باید یکی از اولویت‌های شورای شهر بوشهر باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خواستار شناسایی مشکلات در شهر بوشهر و رفع آنها شد و ادامه داد: بوشهر کمبودهایی دارد و باید یک سری کارها انجام شود و به از لحاظ مبلمان و عمران شهری و جهات مختلف آن به یک تراز برجسته برسد.

وی با بیان اینکه بحث فاضلاب بوشهر یک زخم کهنه شده است اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در کنار کار عمرانی در کارهای فرهنگی حضور مؤثر داشته باشد و به پروژه‌های فرهنگی ارزشمند که تأثیر گذار در جامعه است، اعتبارات لازم را اختصاص دهید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضا شورا به عنوان امنای مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر مثل را به دستگاه‌های مسئول منتقل کند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه‌ها باشند.

کد خبر 34492
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار