سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا، رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش بادهای شمال غربی تا اوایل امشب روی خلیج فارس و سواحل ادامه خواهد داشت و در پی آن دریا نیز متلاطم و مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: به تدریج از اوایل شب از شدت وزش باد کاسته خواهد شد و تا پایان هفته جوی نسبتاً آرام بر استان حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا تا پایان هفته غبار محلی و افزایش رطوبت نسبی و شرجی به عنوان پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در برخی از ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط عمدتاً نواحی جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد امروز شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد از فردا در سواحل شمالی و مرکزی شمال غربی تا جنوب غربی و در سواحل جنوبی متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از بامداد فردا به تدریج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 34507

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار