جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شرایط کرونایی استان بوشهر روز به روز بهتر می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به روند کاهشی ابتلا و بستری کرونایی در استان، گفت: شرایط کرونایی استان بوشهر روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: طی روزها و هفته‌های اخیر روند کاهشی کرونا را در استان بوشهر شاهد هستیم و تعداد ابتلاء و بستری‌ها کاهش یافته است.

وی واکسیناسیون دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی کشوری مدارس استان بوشهر بازگشایی شود و شاهد آموزش حضوری دانش‌آموزان در کلاس درس باشیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: آموزش و پرورش نقش و مسئولیت بسیار مهمی را در ایجاد شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس دارد و باید شرایط برای آموزش حضوری دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه آموزش حضوری و بازگشایی کلاس‌های درس مورد توجه ویژه قرار دارد اضافه کرد: همکاری دست‌اندرکاران برای فراهم شدن زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس ضروری است.

محمدی‌زاده از تلاش انقلابی و جهادی در کنترل و مهار پیک پنجم کرونا تقدیر کرد و افزود: کاهش مبتلایان و بستری‌های بخش کرونایی استان بوشهر حاصل تلاش انقلابی و جهادی دست‌اندرکاران است.

وی شرایط کنونی کرونایی استان بوشهر را مطلوب دانست و بیان کرد: با روندی که در پیش است شرایط کرونایی استان بوشهر روز به روز بهتر می‌شود.

کد خبر 34537
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار