سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
نامه‌های مردم استان بوشهر به رئیس جمهور بی‌پاسخ نمی‌ماند
بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه نامه‌های مردم استان بوشهر به رئیس جمهور در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: این نامه‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در بازدید از مرکز جمع بندی و ثبت و رسیدگی به نامه‌های مردمی داده شده به رئیس‌جمهور اظهار داشت: مردم استان بوشهر درخواست‌های خود را در قالب‌های مختلف به رئیس جمهور اعلام کردند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم در ششمین سفر استانی خود مهمان استان بوشهر بود که این سفر برکات خوبی داشت و پروژه‌های مصوب این سفر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان بوشهر داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به دریافت نامه‌های متعدد از سوی مردم خطاب به دولت و رئیس جمهور بیان کرد: همه نامه‌های داده شده به رئیس جمهوری با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم دقت کافی در ثبت و رسیدگی به نامه‌ها تاکید کرد و افزود: تا فردا، همه نامه‌ها ثبت و بر اساس موضوع و محتوا برای رسیدگی و اقدام به مبادی ذیربط، ارجاع و فرآیند رسیدگی تا حصول نتیجه و پاسخ مورد پیگیری قرار گیرد.

احمدی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ نامه‌ای نباید بدون پاسخ بماند اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی نجیب و کم توقع هستند لذا برای تحقق خواسته‌های آنان وظیفه داریم با تمام توان پیگیر مطالبات آنان باشیم.

کد خبر 34551
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار