پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
اقتدار و کار آمدی پلیس عامل کاهش جرایم در استان بوشهر است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقتدار و کار آمدی پلیس یکی از عوامل مهم کاهش جرایم در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: اقتدار و کار آمدی پلیس یکی از عوامل مهم کاهش جرایم در استان بوشهر است.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص‌های امنیتی در همه رده‌ها و ابعاد تصریح کرد: جامعه بدون امنیت دچار هرج و مرج و مشکلات می‌شود و به رشد، توسعه، عدالت و شکوفایی دست نخواهد یافت.

امام جمعه بوشهر رصد و سازماندهی فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف را مهم دانست و ادامه داد: برنامه ریزی طرح‌های کارآمد موجب ایجاد اقتدار و افزایش احساس امنیت بین مردم در محیط جامعه می‌شود.

وی همکاری و تعامل دو سویه مردم و پلیس را مهم دانست و اضافه کرد: پلیس هر کاری انجام می‌دهد برای مردم است و اگر مردم نباشند پلیس معنا ندارد و این تعامل دو سویه و احترام دو جانبه موجب اقتدار پلیس خواهد شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از تکنولوژی و تعامل دو سویه و بهره گیری از کارکنان با اخلاق توسط پلیس افزود: باید در راستای افزایش سطح جایگاه و گسترش پاسگاه‌ها اقدام شود.

وی افزود: به منظور تقویت جایگاه پاسگاه‌ها پیگیری لازم را انجام می‌دهم و باید برای عملی شدن این مهم از خیرین امنیت ساز بهره گرفت، زیرا هر چه پلیس حضور میدانی بیشتری داشته باشد جرایم کمتر خواهد شد.

کد خبر 34556
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار