پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
نوبت بندی آب شهر بوشهر از سال آینده برداشته می‌شود
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با اقدامات مورد نیاز، نوبت‌بندی آب شهر بوشهر از سال آینده برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر آب شهرستان داشتم ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب در محلات جنوبی خواستار حل مشکل کمبود آب شهر بوشهر شدیم.

وی اضافه کرد: مقرر شد شورا و شهرداری هم افزایی با مجموعه آب و فاضلاب داشته باشند و مدیران آبفا اعلام کردند با تأمین ۸۰ هزار متر مکعب آب مورد نیاز شهر بوشهر از منابع فعلی و آب‌شیرین کن‌های در دست احداث از مهرماه سال آینده نوبت بندی آب شهر بوشهر برداشته می‌شود.

پورکبگانی از مذاکره با استاندار و موافقت وی جهت واگذاری پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر خبر داد و افزود: پارک لیان بوشهر با مساحت ۶۰۰ هکتار در مرکز استان از شرایط چشم‌انداز ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این پارک ساحلی زیبا ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری و توریسم دارد.

وی تاکید کرد: این پارک می‌تواند به یکی از بزرگترین پارک‌های و مراکز تفریحی ورزشهای آبی و ساحلی جنوب کشور در جهت ایجاد نشاط و سرزندگی تبدیل شود.

پورکبگانی با بیان اینکه زیر ساخت‌های اولیه در این پارک فراهم و بخشی توسط شهرداری اجرا شده است افزود: این پارک نیازمند یک طرح جامع گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری می‌توان رونق بسیار خوبی در اقتصاد شهری و تفریحات و سرگرمی شهروندان بوشهری و گردشگران داشته باشد.

وی اضافه کرد: در مذاکره‌ای که با استاندار بوشهر داشتیم، موافقت خود را برای واگذاری این پارک به شهرداری اعلام کردند و ما طی نامه‌ای به ایشان آمادگی خود را برای در اختیار گرفتن این پارک اعلام کردیم.

کد خبر 34566
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار