پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
هفته وحدت یک فرصت بنیادین و راهبردی برای اقتدار جامعه اسلامی است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هفته وحدت یک فرصت بنیادین و راهبردی برای اقتدار جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های این هفته در استان بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: وحدت در میان جامعه اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای اسلام و یکی از واجبات اسلامی و از سفارشات اکید پیامبر خاتم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هفته وحدت آغازی است برای یک کار بزرگ، افزود: وحدت در جامعه اسلامی باعث انسجام، صمیمت و همگرایی و از آن طرف باعث افشای توطئه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و کشورهای اقماری آنها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از همان ابتدا به دنبال تفرقه در جهان اسلام با هدف تضعیف و سپس تسلط بر جوامع اسلامی بودند.

وی افزود: هفته وحدت یک هفته بنیادین و راهبردی برای اقتدار جامعه اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و نقشه بر آب کردن توطئه‌های آنهاست.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: به همین جهت ما باید این هفته را گرامی بداریم و بر اساس آموزه‌های اسلامی به سمت صمیمت بین تمامی مذاهب اسلامی و همگرایی حرکت کنیم تا ان شاالله یک جامعه‌ای پر از آرامش و صمیمت داشته باشیم و از آن طرف آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و بسیاری از کشورهایی که به دنبال توطئه و براندازی جهان اسلام هستند نتوانند نقشه‌هایشان را اجرایی کنند و به جامعه بزرگ اسلام و ایران ضربه‌ای وارد کنند.

کد خبر 34598
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار