چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
پایان نوبت‌بندی آب شهر بوشهر
ایسنا/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر از حذف نوبت‌بندی آب شهر بوشهر از مهر سال آینده خبر داد.

جعفر پورکبگانی از حذف نوبت‌بندی آب شهر بوشهر از مهر سال آینده خبر داد و اظهار کرد: در نشستی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر آب شهرستان داشتیم با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب در محلات جنوبی، حل مشکل کمبود آب این شهر را خواستار شدیم.

وی تصریح کرد کرد: مقرر شد شورا و شهرداری هم‌افزایی با مجموعه آب و فاضلاب داشته باشند و مدیران شرکت آب و فاضلاب اعلام کردند با تامین ۸۰ هزار متر مکعب آب مورد نیاز شهر بوشهر از منابع کنونی و آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرا، از مهر سال آینده نوبت بندی آب شهر بوشهر برداشته می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: بوستان لیان با مساحت ۶۰۰ هکتار چشم‌انداز ویژه‌ای دارد و این بوستان ساحلی دارای ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری است.

پورکبگانی ادامه داد: این بوستان می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌ها و مراکز تفریحی ورزش‌های آبی و ساحلی جنوب کشور برای ایجاد نشاط و سرزندگی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اولیه بوستان لیان فراهم و بخشی از آن به همت شهرداری اجرا شده است، عنوان کرد: این بوستان نیازمند طرح جامع گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری می‌تواند به اقتصاد شهری و تفریحات و سرگرمی شهروندان بوشهری و گردشگران رونق دهد.

رئیس شورای شهر بوشهر اضافه کرد: در مذاکره‌ای که با محمدی‌زاده استاندار بوشهر داشتیم وی موافقت خود را برای واگذاری این بوستان به شهرداری اعلام کرد و ما در نامه‌ای به استاندار بوشهر آمادگی خود را برای در اختیار گرفتن این بوستان اعلام کردیم.

انتهای پیام

کد خبر 34613
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار