جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
آسیب‌های ادوار گذشته شهرداری‌ها در استان بوشهر تکرار نشود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: باید تلاش شود که آسیب‌های ادوار گذشته شورای شهرها و شهرداری‌ها در استان بوشهر تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، احمد محمدی‌زاده عصر دوشنبه در جمع شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها اولین حلقه در خدمات‌دهی به مردم هستند و باید تلاش شود که بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی همدلی بین شورای شهر و شهرداری‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بی‌شک همراهی، همکاری و تعامل شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهرها به ارائه خدمات بهتر به مردم منتج خواهد شد.

استاندار بوشهر خواستار تقویت تعامل و همدلی بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها شد و خاطرشان کرد: در دوره‌های گذشته شاهد برخی اختلافات در شهرها بودیم که باید تلاش شود این دوره این مشکلات تکرار نشود.

وی بروز برخی آسیب‌ها در شوراهای شهر و شهرداری‌های استان را مضر دانست و ادامه داد: باید از بروز تخلف، اختلاف و انحراف پیشگیری و جلوگیری شود تا شاهد تکرار مسائل گذشته نباشیم.

محمدی‌زاده بر تسریع در انتخاب شهرداران استان بوشهر تاکید کرد و افزود: تلاش شود ترکیب شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

وی از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و گفت: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق اسلامی فعالیت کنند.

کد خبر 34627

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار