جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تاسیسات زیربنایی شهرستان گناوه بازسازی و تجهیز شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و آستانه زمستان ممکن است که حتی یک بارش نیز خساراتی زیادی به همراه داشته باشد لذا بازسازی و تجهیز تأسیسات زیربنایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در نشست بررسی اعتبار خسارات زلزله شهرستان گناوه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر اظهار داشت: سیل آذرماه ۹۹ و زلزله فروردین ۱۴۰۰ دو حادثه غیرمترقبه سطح شهرستان بود که خساراتی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی مردم شهرستان وارد کرد.

فرماندار گناوه افزود: به لحاظ اضطرار شرایط با همکاری همه دستگاه‌های مربوط در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برقراری خدمات زیربنایی آب و برق و گاز با همکاری دستگاه‌ها مرتبط به خصوص شرکت توزیع برق شهرستان گناوه اقدام شد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود کمتر از ۲۴ ساعت خدمات زیربنایی برقرار شد.

وی گفت: در سیل آذرماه ۹۹ برآورد خسارات به تفکیک در دو حوزه جداگانه خسارات زیربنایی عمومی و منازل مسکونی مردمی به استان جهت اقدام ارسال شد.

مهرجو ادامه داد: در جریان زلزله فروردین ماه سال جاری نیز روستاهای بخش مرکزی و تعدادی از روستاهای بخش ریگ خساراتی به خانه‌های مردم و تأسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و مدارس وارد شد.

تاسیسات زیربنایی شهرستان گناوه  بازسازی و تجهیز شود

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و آستانه زمستان و فصل بارش باران ممکن است که حتی یک بارش نیز خساراتی زیادی به همراه داشته باشد لذا بازسازی و تجهیز تأسیسات زیربنایی ضروری است.

فرماندار گناوه گفت: از جمله خسارات وارده در شهرستان به پل مسیر کمربندی گناوه واقع در محدوده مرقد سیدرضا است که نیاز فوری به بازسازی دارد.

وی تصریح کرد: بازسازی این پل با توجه به بار سنگین ترافیکی و تردد ماشین‌های سنگین از روی آن و با توجه به خساراتی که به آن وارد شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علیرغم حجم بالای تردد و اهمیت آن تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته است.

وی گفت: پل کمربندی سید رضا، تأسیسات آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه‌ها و و تأسیسات برق شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد و خسارات این بخش‌ها هر چه زودتر جبران شود.

مهرجو یادآور شد: در زمینه واحدهای مسکونی نیز عمده کسانی که دچار خسارت شده‌اند افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و در روستاها بوده است که نیاز به حمایت دارند.

کد خبر 34652
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار