جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مصوبات سفر دولت به استان بوشهر به‌زودی ابلاغ می‌شود
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: مصوبات سفر دولت به استان بوشهر به‌زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح سه‌شنبه در نشست بررسی اعتبار خسارات زلزله شهرستان گناوه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان بوشهر اظهار داشت: در روزهای آینده شاهد خیر و برکات این سفر در استان بوشهر خواهیم بود و نتایج این سفر در قالب قوانین و مقررات ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: در اعتباری که برای پروژه‌های استان به صورت سرجمع اعلام خواهد شد سهم شهرستان گناوه نیز اختصاص یافته به استان اعلام خواهد است.

درویشی تصریح کرد: رویکرد اصلی مصوبات توجه و زمینه سازی برای حضور بخش خصوصی در شهرستانی‌هایی بود که ظرفیت‌های مختلف اقتصادی داشتند که شهرستان گناوه به لحاظ این ظرفیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی یکی از شهرستان‌های بود که قرار شد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان حضور پیدا کند و سرمایه گذاری‌هایی را انجام دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در پی وقوع زلزله فروردین ماه سال جاری در شهرستان گناوه برآورد خسارات با همکاری فرمانداری شهرستان انجام شد و به وزارت کشور ارسال شد که پس از تأیید به سازمان ابلاغ شد.

پیرامون اختصاص بودجه به خسارات زیربنایی آب و برق ناشی از سیل و زلزله، پل کمربندی سید رضا، منازل مردم در این جلسه تصمیم گیری شد.

کد خبر 34653
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار