جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
۴۰ درصد بوشهری‌های ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن کرونا زده‌اند
ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۴۰ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان بوشهر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

حسن فخرایی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۰ درصد یعنی ۱۰ هزار و ۷۸۲ نفر از افراد در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان بوشهر یک مرحله از واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جوامع بشری بیش از ۲ سال است که با بیماری کرونا درگیر هستند تصریح کرد: بیماری کرونا سبب ایجاد مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه از جمله برنامه‌های آموزشی شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر  با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در این راستا نیاز است یک اطمینان و اعتماد بین خانواده دانش‌آموزان و فرهنگیان ایجاد شود و تنها راه آن این است که ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.

فخرایی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در حال انجام است اظهار داشت: از جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان بوشهر، محصلین متوسطه اول بیش از ۲۹ درصد و متوسطه دوم ۵۲ درصد دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر،وی با بیان اینکه سویه‌های جدید کرونا بیشت سنین پایین را درگیر می‌کند، گفت: ابتدای شروع کرونا بیشتر سالمندان در معرض خطر بودند، اما با جهش‌های صورت گرفته این سنین پایین‌تر هستند که بیش از همه دانش آموزان در معرض خطرند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: واکسن تزریقی برای این دانش آموزان «سینوفارم» است که مطالعات آن انجام شده است.

انتهای پیام

کد خبر 34660
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار