جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و آفرود در بوشهر
ایسنا/بوشهر رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بوشهر خبر داد.

مهدی شمسی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  با نمایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای جایگاه ورزش در بین آحاد جامعه در تاریخ ۳۰ ام مهرماه در پیست ورزشی ورزشگاه  شهید نادر مهدوی برگزار و در معرض دید عموم خواهد بود.  

وی تصریح کرد: همایش مذکور روز جمعه مورخ ۳۰ مهر از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴  با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم هم برای انجام آن اندیشیده شده است.  

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بوشهر با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیل‌رانی از ورزش‌های جذاب هستند، بیان کرد: این رشته ورزشی آن طور که باید در جامعه ما به درستی شناخته و تعریف نشده است و امیدواریم که با برگزاری این همایش ها و همکاری تمامی مقامات مسئول بتوانیم در جهت آموزش صحیح  و شناخته شدن هر چه بیشتر این ورزش در جامعه قدم های اصولی را برداشته تا شاهد نگاه مثبت به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باشیم.  

شمسی همچنین افزود که در راستای ساماندهی کمیته های هیات موتورسواری اتومبیلرانی استان، آقایان علی اکبر شماستون و حسین قاسمی زاده به عنوان روسای کمیته های  کلاسیک و آفرود منتصب شده‌اند.  

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر، شایان ذکر است که هفته تربیت بدنی و ورزش  همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 34661
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار