سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد
بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسیدگی به معیشت و حداقل‌های زندگی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان دارد.

وی کمیته امداد را پناهگاهی برای مردم و محرومان دانست و اضافه کرد: در این شرایط خاص اقتصادی و معیشتی، کمیته امداد در حد توان و با منابع محدود به مشکلات مرد و محرومین رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسیدگی به معیشت و حداقل‌های زندگی افراد مهمترین اولویت کمیته امداد باید باشد تا افراد در تهیه مایحتاج زندگی خانواده و فرزندانشان شرمنده نباشد.

وی آموزش خانواده‌ها و کمک به ایجاد اشتغال را یکی دیگر از اولویت‌ها عنوان کرد و افزود: آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که مددجویان به مرز توانمندسازی و خوداتکایی برسند.

آیت‌الله حسینی بوشهری اولویت مهم بعدی را توجه به مسائل فرهنگی مددجویان عنوان کرد و افزود: موضوعات فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت، باید خانواده‌های که تحت پوشش هستند در کنار رسیدگی معیشتی و خودکفایی، رسیدگی فرهنگی هم بشود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد می‌تواند با برنامه ریزی دقیق، آموزش، فرهنگ سازی و حمایت از مددجویان نخبه و افرادی که بتوانند برای آینده نظام تأثیر گذار باشند نقش مهمی را در مدیریت آینده کشور ایفا کنند.

محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن بیان گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو این نهاد در خدمت رسانی به محرومین استان، از رهنمودها و حمایت‌های آیت الله حسینی بوشهری از مجموعه کمیته امداد تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 34671
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار