جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
وضعیت «ته‌لنجی» در مدت ۱۰ روز سامان یابد
ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: وضعیت کالای همراه ملوان (ته لنجی) به عنوان یکی از مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به این استان باید در مدت ۱۰ روز سامان یابد.

احمد محمدی زاده اظهار کرد:  یکی از راه‌های امرار معاش ساحل نشینان این استان از طریق رفت و آمد به کشورهای حاشیه خلیج فارس است و در این راستا در زمان حاضر حدود ۴۰ هزار خانواده که در حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارند از این کار و تجارت نان می‌خورند.

وی ادامه داد: افراد سودجو تلاش می‌کنند بسیاری از کالاهایی که ورود آنها ممنوع و یا باید مسائل گمرکی آنها حل و یا مشمول عوارض گمرکی شوند در قالب ته لنجی وارد بنادر ‌کنند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری در جریان این مشکل بندر نشینان قرار گرفته و قرار شد در مدت ۱۰ روز این مساله بررسی شود.

به گزارش ایسناو به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی زاده افزود: این هفته جلسه‌های منظمی  برگزار و قرار شد نشستی با شرکت تعاونی لنجداران، ملوانان به طوریکه  از هر شهرستان ۲ملوانی که بیشترین زحمت اما کمترین نفع را می‌برند، مغازه داران و حتی افرادی که در قالب شوتی اقدام به انتقال این کالاها به سراسر کشور می‌کنند، برگزار و مجموع این مطالب در قالب یک پیشنهاد جمع بندی و به هیات دولت اعلام شود.

انتهای پیام

کد خبر 34682
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار