سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تلاش برای حل مشکل ساحل‌نشینان بوشهری/ «ته‌لنجی» ساماندهی می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش برای حل مشکل ساحل‌نشینان استان بوشهر با مصوبه دولت خبر داد و گفت: کالای همراه ملوان(ته‌لنجی) طی روزهای آینده ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر بازدیدهایی در بخش‌های مختلف استان صورت گرفت و مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم بررسی شد.

وی اضافه کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به ساحل‌نشینان دارد و در این راستا برای حل مشکل کالاهای همراه ملوان (ته‌لنجی) به عنوان یکی از مهمترین مطالبات ساحل‌نشینان داشته است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم به استان بوشهر، تعیین تکلیف وضعیت کالای همراه ملوان تحت عنوان ته‌لنجی است که طی ۱۰ روز آینده ساماندهی می‌شود.

وی رفت و آمد به کشورهای حاشیه خلیج فارس و تجارت و بازرگانی را از مهمترین راه‌های امرار معاش ساحل‌نشینان عنوان کرد و افزود: در استان بوشهر امرار معاش بیشتر ساحل‌نشینان از طریق دریا و دریانوردی است.

محمدزاده با اشاره به اینکه ۴۰ هزار در عرصه تجارت دریایی فعالیت دارند اضافه کرد: رئیس جمهور در جریان این مشکل بندرنشینان استان بوشهر قرار گرفته و قرار شد در مدت ۱۰ روز این مسئله بررسی شود.

وی با تشریح تفاوت کالای همراه ملوان با واردات کالای تجاری گفت: افراد سودجو تلاش می‌کنند بسیاری از کالاهایی که ورود آنها ممنوع و یا باید مسائل گمرکی آنها حل و یا مشمول عوارض گمرکی شوند در قالب ته‌لنجی وارد بنادر کنند

کد خبر 34689
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار