پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات زلزله شهرستان گناوه
گناوه- فرماندار شهرستان گناوه از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتیبار از محل اعتبارات حوادث برای جبران خسارات ناشی از زلزله فروردین ماه سال جاری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته ۱۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی و ترمیم خسارت وارده به تأسیسات و زیرساخت‌های زیربنایی شهرستان گناوه است.

وی افزود: این اعتبارات در حوزه‌های تقویت و اصلاح شبکه‌های برق، آب روستایی، تکمیل کانال‌های دفع آب‌های سطحی روستاهای مال قائد و محمدصالحی، ابنیه فنی راه‌ها و پل در مسیر کمربندی واقع در محدوده مرقد سیدرضا هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: در زمینه جبران خسارات وارده از زلزله به منازل مسکونی که عمده آنها در بخش مرکزی بوده است، تسهیلات از طریق بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیل آذرماه ۹۹ و زلزله فروردین سال جاری حوادث غیرمترقبه که خساراتی به شبکه‌ها و تأسیسات زیربنایی آب، برق و منازل مسکونی و راه‌ها در شهرستان گناوه وارد کرد.

مهرجو اضافه کرد: خسارات وارده از دو حادثه غیرمترقبه سیل و زلزله در شهرستان گناوه پس از برآوردهای صورت گرفته برای تأمین اعتبار به استان منعکس شد.

کد خبر 34691
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار