پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تأمین مسکن اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر است/ ساخت ۱۴ هزار واحد
بوشهر- استاندار بوشهر از ساخت ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن در سطح استان خبر داد و گفت: تأمین مسکن اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اولیه زندگی است و باید تلاش شود که این نیاز برای همه افراد جامعه تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن نقش مهمی در ایجاد آرامش و آسایش خانواده‌ها دارد اضافه کرد: حل مشکل مسکن باعث رفع بیش از نیمی از هزینه‌های زندگی افراد می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند مشکل مسکن مردم را حل کنند ادامه داد: مسکن موتور محرکه اقتصاد است و با توسعه مسکن شاهد تقویت کار و تجارت در سطح استان خواهیم بود.

وی از ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان بوشهر خبر داد و افزود: ۱۳ هزار واحد مسکونی برای سایر اقشار در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود.

محمدی زاده از تلاش و پیگیری برای تحقق جهش مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تهیه نقشه مناسب متناسب با استانداردها، تعریف نما عمومی و متناسب با شرایط استان ضروری است.

وی تأمین مسکن را به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان بوشهر عنوان کرد و گفت: در این شرایط مهمترین محور فعالیت‌های استان با رویکرد تولید مسکن خواهد بود.

کد خبر 34737
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار