جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
تقویت تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌های مدیریت استان بوشهر است
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تقویت تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌های مدیریت استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی در استان بوشهر وجود دارد که باید به صورت مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید برای توسعه تولید پای کار باشند خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا از تولید حمایت کنیم چرا که باعث افزایش اشتغال، درآمدزایی و توسعه روزافزون استان خواهد شد.

استاندار بوشهر فعال شدن واحدهای راکد را یک ضرورت دانست و ادامه داد: برخی از واحدها با سرمایه‌گذاری بالایی راه‌اندازی شده ولی به خاطر مسائل جزئی با همه ظرفیت کار نمی‌کنند که باید با حمایت مناسب، زمینه توسعه تولید در آنها فراهم شود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان بوشهر در کنار فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استان است و همه در کنار هم برای موفقیت در عرصه تولید تلاش خواهیم کرد.

محمدی‌زاده افزود: در سالی که به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، همه ما وظیفه داریم که زمینه رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان را فراهم سازیم.

در این بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و مدیران شرکت‌ها به تشریح مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار حمایت استاندار از این شرکت‌ها شدند.

کد خبر 34769
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار