شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مشکلات متعدد شاهین شهرداری بوشهر در آستانه لیگ دسته اول فوتبال
بوشهر- عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: این باشگاه مشکلات متعددی برای آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد.

اکبر شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۱۹ مهرماه به عنوان سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شده‌ام ولی هنوز نتوانسته‌ایم امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: شاهین شهرداری بوشهر بوشهر در حالی روز یکشنبه هفته آینده اولین دیدارش را در لیگ آغاز می‌کند که هنوز موضع خدمات پزشکی در قالب ایفمارک انجام نشده و پنجره نقل و انتقالات آن نیز به دلیل عدم تعیین تکلیف بدهی‌های فصل قبل بسته است.

این پیشکسوت تیم فوتبال شاهین بوشهر بیان کرد: هنوز زمین تمرین، لباس‌ها و حتی مهر باشگاه هم به ما تحویل نشده است و عملاً در این شرایط نمی‌توانیم قراردادهای خود را ثبت کنیم.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه در حال قرارداد بستن با بازیکنان رده امید برای حضور در مسابقات هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر با حدود هشت بازیکن قرارداد بسته‌ایم ولی هنوز ثبت نشده است.

شاکر در مورد انتخاب سرمربی این تیم نیز خاطرنشان کرد: با مهدی قنبری از مربیان جوان بومی برای سرمربی‌گری تیم شاهین شهرداری بوشهر به توافق رسیده‌ایم.

وی با اشاره به دستور استاندار بوشهر برای تخصیص پنج میلیارد تومان به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: انتظار داریم روند تخصیص این اعتبارات تسریع شود تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه با تعامل و همراهی بسیار خوب به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای رفع مشکلات و ایجاد شرایط مناسب برای حضور در لیگ هستند.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که سابقه دو مرحله حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد، این فصل در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد.

کد خبر 34771
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار