پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مکعب بوشهر به‌زودی وارد مدار تولید می‌شود
ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به اجرا آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مکعب بوشهر گفت: فاز نخست آن حداکثر تا یک ماه آینده به ظرفیت ۵ هزار متر مکعب وارد مدار تولید می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در بررسی روند اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر، با بیان اینکه این پروژه‌ها فعال است اظهار کرد: پروژه شیرین‌سازی آب دریا در ساحل بوشهر به ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب در حال اجراست که فاز نخست آن حداکثر تا یک ماه آینده به ظرفیت ۵ هزار متر مکعب وارد مدار تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر به‌صورت کامل تا پایان امسال تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود گفت: تا پایان امسال در مجموع در شبانه‌روز ۱۷ هزار مترمکعب آب وارد شبکه آبرسانی بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در حل مشکلات اجرا پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر گفت: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر برای حل مشکلات این پروژه پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار داد.

محمدی‌زاده خطاب به مسئولان شرکت آب منطقه‌ای بوشهر تاکید کرد: مدیرعامل و معاونان شرکت آب منطقه‌ای بوشهر موظف هستند مشکل زمین آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند نباید یک موضوع ساده اینقدر پیچیده شود و اکنون کارگاه این پروژه معطل حل این مشکل است.

وی به پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر پرداخت و بیان کرد: برنامه‌ریزی تولید آب در این پروژه برای تولید ۶۰ هزار مترمکعب آب است که اکنون اجرا ۳۷ هزار مترمکعب آن در دست اجرا است.

استاندار بوشهر پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۷ هزار مترمکعب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: قرارداد این پروژه که ۱۸ ماهه است از زمان بهره‌برداری به سبب افزایش هزینه‌ها و شرایط تورم و مشکلات اقتصادی عقب است.

محمدی‌زاده حل مشکلات تامین منابع مالی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۷ هزار مترمکعب بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای حل ‌مشکلات منابع مالی این پروژه اقدامات لازم انجام می‌شود تا وضعیت فعلی کارگاه این پروژه بهبود یابد و در اجرا آن تسریع شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با اظهار امیدواری برای بهره‌برداری آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب زودتر از زمان تعیین شده گفت: امید می‌رود در فصل نخست سال آینده آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بود وارد مدار تولید و آب آن به شبکه آبرسانی منتقل شود.

انتهای پیام

کد خبر 34776
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار